زبان EN AR
+
اندازه قلم
-
رنگ

 شرح وظایف کارکنان  امور مالی :

وظایف مسئول امور مالی

- نظارت مستمر بر نحوه عملکرد هر یک از کارکنان امور مالی ، درآمد و امین اموال و حصول اطمینان از صحت انجام امور بر اساس شرح وظایف ، قوانین و آیین نامه های مربوطه

- اجرای صحیح آیین نامه های و دستور العمل های مالی و معاملاتی

- پیگیری مسائل و مشکلات کاری کارکنان امور مالی  و دیگر همکاران در حوزه مالی  ارائه توضیحات و آموزش و راهنمایی های مقتضی و در صورت نیاز  هماهنگی با سایر واحد ها یا مدیریت شبکه

- انجام کلیه مکاتبات اداری واحد حسابداری

-نگهداری ضمانت نامه ها و اوراق بهادار وصولی از پیمانکاران و کارکنان قراردادی و شرکتی و درخواست تمدید ضمانت نامه ها تا زمان تسویه قرادادها

- پیگیری و نظارت بر انتقال مانده  مصرف نشده حساب بانک در تاریخ 29/12 هر سال

- پیگیری و نظارت بر بستن حسابها، تنظیم سند و ثبت کلیه  هزینه های سال قبل در مهلت تعیین شده از سوی مدیریت امورمالی

-بررسی و تایید کلیه پرداخت ها با توجه به مقررات و مجوز های مربوطه

-پیگیری و نظارت بر تهیه صورت های مالی و تفاهم نامه بودجه

-نظارت بر نگهداری مانده حساب بانک در سامانه بوم و پیگیری رفع مغایرت های بانکی موجود در کمترین زمان

-نظارت بر تحریر دفاتر روز نامه و کل و دفتر بایگانی مالی

-تامین اعتبار کلیه اسناد هزینه ای و پرسنلی در چاچوب بودجه ابلاغی و تخصیصی

- مدیریت نقدینگی و جابجایی موقت اعتبارات دریافتی جهت و رفع نیاز های ضروری و فاقد اعتبار شبکه با مجوز مدیر شبکه 

-کنترل و نظارت بر گردش مانده حساب بانکی،تایید واریزی ها ، شارژ کارت تنخواه کارپردازی و درآمد در سامانه بام

- اعتبار سنجی دریافت وام  ، کنترل و تایید کسر حقوق کارکنان شبکه

-تهیه و تنظیم  و ارسال اطلاعات در خواستی حسابرس دانشگاه ، دیوان محاسبات و سایر مراجع نظارتی و...

 

 

وظایف کارشناس رسیدگی

- گرد آوری کلیه آئین نامه ها ، دستور العمل ها و مقررات مربوط به بررسی و رسیدگی مالی

- بررسی و رسیدگی اسناد هزینه ای، عمرانی و پرسنلی و حصول اطمینان از صحت مبالغ و رعایت قوانین و دستور العمل های مرتبط

- پیگیری اسناد واخواهی شده به منظور رفع نواقص در کمترین زمان ممکن و ارسال اسناد جهت مراحل شناسایی و پرداخت

- ارتباط مستمر با کارشناس رسیدگی مدیریت مالی دریافت آخرین تغییرات دستور العمل های و استعلام موارد خاص

 

 

وظایف کارشناس بودجه:

- تهیه و تنظیم جدول تخصیص اعتبار ماهیانه پرسنلی و هزینه ای

- تهیه و تنظیم نامه درخواست تخصیص و درخواست وجه

- پیگیری حضوری دریافت تخصیص از مدیریت بودجه و مذاکره جهت افزایش اعتبارات شبکه

- تهیه و تنظیم و تبادل موافقت نامه بودجه شبکه در سامانه مدیریت بودجه دانشگاه و ارسال نسخه فیزیکی آن به مدیریت مذکور

- تهیه و تنظیم آمار بدهی ها و پیش بینی هزینه ها به صورت ماهیانه جهت مدیریت شبکه، مدیریت بودجه و معاونت بهداشتی

-اطلاع رسانی و پیگیری هزینه کرد اعتبارات تخصیصی از واحدهای فنی مرکز بهداشت و کارپردازی و خدمات

-کنترل و بررسی اسناد بلا محل و مذاکره با کارشناسان  و مدیریت بودجه جهت دریافت تخصیص اعتبار مربوطه

 

وظایف کارشناس تعهدی:

- ثبت شناسایی و ثبت پرداخت کلیه اسناد هزینه ای و حقوقی در سامانه بوم

- ثبت دریافت تخصیص ماهیانه در سامانه بوم و کنترل مانده حساب رابط اعتبارات با کارشناس اعتبارات مدیرت مالی

-کنترل و ثبت حسابهای سپرده پیمانکاران ورابط سپرده شبکه با کارشناس اعتبارات مدیرت مالی

- ثبت شناسایی و ثبت پرداخت کلیه اسناد پرسنلی در سامانه بوم

- ثبت دریافت کلیه ضمانت نامه های دریافتی بابت قراردادهای شبکه از پیمانکاران در سامانه بوم

- ثبت کنترل و عکس کنترل کلیه قراردادهای شبکه

- تهیه و تنظیم نامه صدور مفاصا حساب قراردادهای اتمام یافته شبکه

- تهیه و تنظیم گزارش آزادسازی سپرده حسن انجام کار و حسن انجام تعهدات قراردادهای اتمام یافته از سامانه بوم جهت درخواست آزاد سازی سپرده های مذکور از مدیریت

- تهیه و تنظیم صورت های مالی سالانه شبکه

- صدور ثبت مانده مرخصی و پاداش خدمت کارکنان و ثبت های اصلاحی مربوطه جهت نهایی نمودن ثبت های اولیه

-انتقال مانده  مصرف نشده حساب بانک پس از پرداخت کلیه اسناد هزینه ای و پرسنلی  تا تاریخ 29/12 هر سال

-بستن کلیه حسابهای شبکه در پایان سال مالی در مهلت اعلام شده از سوی مدیریت حسابداری اعم از پیگیری و شناسایی کلیه اسناد هزینه ای و پرسنلی سال قبل ، تسویه تنخواه کارپردازی، ... 

- رفع مغایرت های ثبت های تعهدی در شناسایی حقوق و مزایای پرسنلی، نهایی نمودن حواله های انبار و ...

 

وظایف کار شناس حقوق و مزایای شاغلین و بازنشستگان

- تهیه و تنظیم لیست ماهیانه حقوق شاغلین و اعمال کسورات دریافتی از مراجع ذیصلاح

- پیگیری و اخذ گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ضمائم مربوطه از واحدهای مربوطه

- تهیه و تنظیم اسناد حقوق و مزایای شاغلین و بازنشستگان به تفکیک برنامه های مربوطه

- تهیه و تنظیم فایل های مالیات حقوق و خدمات درمانی کارکنان و بارگزاری آن در سامانه های مربوطه

- صدور سند هزینه و حواله کلیه اسناد حقوقی

- پرداخت کسورات حقوق شاغلین و بازنشستگان و وصول رسید واریزی آنها از بانک و الصاق آنها به روی اسناد مربوطه

- تهیه و تنظیم مبالغ سالیانه مربوط به مرخصی و سنوات کلیه کارکنان در پایان سال در نظام نوین مالی

- ارائه آمار و گزارش های پرسنلی مورد نیاز مسئولین در شبکه یا استان

- تهیه فایلهای خروجی پرداخت حقوق ماهیانه و ارسال آنها به بانک

 

وظایف حسابدار

- صدور حواله کلیه اسناد هزینه ای با قید نام و شماره حساب ذینفعان به تفکیک

- صدور سند هزینه کلیه اسناد هزینه ای با قید نام و شماره حساب ذینفعان به تفکیک

- ثبت چک های صادره در سامانه صیاد بانک ملی

- تهیه و تنظیم فرم ساتنا چک های اسناد هزینه و ارسال به بانک

- پرداخت اسناد هزینه ای فاقد چک از طریق سامانه بام سازمانی بانک ملی و پرینت فیش واریزی آن

- تکمیل امضاء حواله و سند هزینه و الصاق به اسناد هزینه به همراه فیش بانکی

-تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی ماهانه حساب 217 شبکه

-تحریر ماهانه دفاتر مالی شبکه (دفتر روزنامه وکل)

- دریافت لیست و فایل بیمه کارکنان مشمول تأمین اجتماعی و اعمال مرخصی استعلاجی شروع به کار پایان کار کارکنان و حداقل حقوق کارکنان و بارگزاری فایل مربوطه در سامانه تأمین اجتماعی

- پیگیری و رفع ایراد احتمالی بیمه کارکنان اخذ تسویه سالانه بیمه حقوق کارکنان شبکه از تأمین اجتماعی

- تعریف کارکنان جدید اعم از طرحی ، پیمانی و قراردادی در سامانه تأمین اجتماعی با اسکن و بارگزاری مدارک شناسایی و عکس و فرم های مربوطه هر فرد

- ثبت نامه صدور مفاصا حساب قرارداد در سامانه تأمین اجتماعی

 

 

 

وظایف بایگان اسناد مالی و رابط امورمالی

- تحویل کلیه اسناد پرداخت شده از امور مالی شمارش و ممهور نمودن کلیه اوراق هر سند به مهر رسیدگی و مهر برگ شمار سند

- تهیه و تنظیم لیست ماهانه کلیه اسناد پرداخت شده از سامانه بوم امور مالی و رفع مغایرت و تراز نمودن لیست مذکور

- تهیه و تنظیم  و ارسال سه نسخه از لیست اسناد بایگانی به انضمام خلاصه سند هزینه اسناد به استان جهت رسیدگی و تائید و بایگانی در مدیریت امور مالی دانشگاه

- ثبت دستی کلیه اسناد ماهانه پرداختی در دفتر بایگانی اسناد مالی شبکه

- تحویل اسناد درخواستی حسابداری و یا کپی مدارک سند در صورت نیاز واحد های ذینفع با مجوز مسئول مالی

- پیگیری امور بانکی حسابداری شبکه اعم از ارسال چک های حسابداری به بانک و تحویل فیش های واریزی آن از بانک و ...

- ارسال اسناد هزینه ای و پرسنلی بیمه روستایی به معاونت بهداشتی و اخذ تائیدیه اسناد از معاونت مذکور

- ارسال لیست و فیش واریزی کسورات حقوق شاغلین و بازنشستگان به ذینفعان اعم از تعاونی مصرف تعاونی اعتبار بیمه تکمیلی - بیمه خودرو کارکنان - بیمه عمر

- ارسال اسناد هزینه خارج از شمول و اسناد اضافه کار عادی و خارج از شمول فوریتها به ستاد دانشگاه و اخذ دستور خارج از شمول از ریاست دانشگاه

 

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
نشانی: 
نظرسنجی
آمار بازدید
تعداد بازدیدکنندگان امروز 8
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 9908
تعداد کاربران بر خط 0